Loading...
خدمات۱۳۹۸-۱-۲۰ ۱۸:۰۴:۱۷ +۰۴:۳۰

همین حالا با ما تماس بگیرید … ۵۳۱۴۸ ۰۲۱

درخواست مشاوره رایگان

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور و همچنین با نیم نگاهی به تحریم های بین المللی علیه کشور عزیزمان؛ بازار برندهای خارجی لیفتراک، استاکر، جک پالت و دیگر تجهیزات انبارداری و همچنین تامین قطعات و لوازم یدکی آن ها با مشکل جدی روبرو شد. لیفتراک کوماتسو ، لیفتراک سپاهان ، لیفتراک هایستر ، لیفتراک کلارک و … عملا یا در بازار ناموجود هستند یا قیمت بسیار زیادی دارند که میتوان با نصف آن یک لیفتراک مقرون به صرفه تهیه کرد. به عنوان مثال قیمت لیفتراک ، قیمت لیفتراک کوماتسو ، هایستر ، کلارک و … به هیچ عنوان با قیمت لیفتراک های موجود در انبار ما قابل قیاس نیستند.

از طرفی تکنولوژی به کار رفته برای لیفتراک خارجی مانند کوماتسو، هایستر، کلارک و … پیچیدگی های خاصی دارد که شاید از نظر فنی امکان تعمیر قطعات آن ها وجود نداشته باشد.

از نظر تامین قطعات نیز لیفتراک های نام برده شده دارای مشکلات متعددی در بازار هستند و عملا هیچ شرکتی امکان تامین قطعات لیفتراک کوماتسو ، لیفتراک سپاهان ، لیفتراک سهند ، لیفتراک هایستر ، لیفتراک کلارک ، لیفتراک چینی را ندارد.

شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه با توجه به امکانات موجود در واحد خدمات پس از فروش خود و همچنین با اتکا به ۱۵ سال سابقه خود در صنعت لیفتراک و تجهیزات انبارداری اقدام به عقد قرار داد با شرکت ها و ارگانهای خصوصی و دولتی جهت تعمیر و نگهداری لیفتراک و همچنین بازسازی لیفتراک ، استاکر ، جک پالت و پالت تراک، ارسال ماشین های فیلد سرویس و در صورت لزوم حمل لیفتراک مشتری به محل خدمات پس از فروش ما جهت تعمیرات اساسی می نماید.

شرکت ها و اگانهای خصوصی و دولتی میتوانند جهت عقد قرارداد های ۶ ماهه، ۱ ساله و ۲ ساله جهت تعمیر و نگهداری خود با شماره ۵۳۱۴۸ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است پس لز عقد قرارداد تمامی مسئولیت های تعمیر و نگهداری لیفتراک های آن مجموعه به عهده ما بوده و تمامی تلاش خود را در جهت ایجاد آرامش و راحتی برای مشتری به کار خواهیم گرفت.

از دیگر خدماتی که در تعمیرگاه مرکزی شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه قابل ارایه است عبارت انداز:

  • بازسازی کامل (اورهال) دستگاه در تعمیرگاه مرکزی
  • تعمیر کامل موتور لیفتراک ( واشر ، سرسیلندر ، بلوک سیلندر ، پیستون ، سوپاپ و…)
  • تعمیر کامل گیربکس ( تعمیرات و یا تعویض چرخدنده ، صفحه گرافیت ، ماهک ، میل ماهک ، پوسته گیربکس و…)
  • تعمیر کامل سیستم هیدرولیک
  • بازسازی دکل
  • تعویض قطعاتی چون جکها ، شیر هیدرولیک ، پمپ هیدرولیک ، صندلی ، یاتاقان
  • بازسازی کرییج (این کار نیاز به دستگاه های جوشکاری و فیکسچر های مربوط به خود است و فقط در تعمیرگاه مرکزی این خدمت ارایه می شود.)
  • تعمیر اکسل فرمان و شیر فرمان به صورت کامل
  • تعمیر سیستم ترمز و پمپ ترمز به طور کامل
  • سرویس کامل استارت ، دینام و رادیاتور در صورت لزوم
  • رنگ امیزی کامل دستگاه به همراه سندبلاست و شات بلاست قسمت های مورد نیاز
  • سیم پیچی موتور های الکتریکی در صورت نیاز
  • تعمیر قطعات برقی شامل برد های الکترونیکی ، پانل های داشبورد ، دسته سیم ها و غیره
  • نصب الحاقیه و اتچمنت های مخصوص لیفتراک شامل ساید شیفت ، رول گیر ، کلمپ ، فورک پوزیشنر ، بشکه گیر ، عدل گیر و …..

این واحد در راستای حفظ رضایت مشتری و تامین و پشتیبانی کامل از مشتریان و ارسال قطعات در کوتاهه ترین زمان ممکن اهداف و استراتژی های ذیل را دردست کار خود دارد:

  1. توزیع قطعات با کیفیت و اصل برای انواع لیفتراک های دیزل، لیفتراک های دوگانه سوز، لیفتراک های برقی، استاکر ، پالت تراک ، یدک کش ، جک پالت برقی، جک پالت دستی ،  استکر تجهیزات انبار ، ماشین های راه سازی  با قیمت های رقابتی برای شما عزیزان
  2. تقویت انبارش بیشتری از قطعات جهت برآوردن نیاز مشتری
  3. ارسال قطعات به تمام نقاط ایران عزیز ظرف کمتر از ۴۸ ساعت
  4. اعطای تسهیلات خرید به اعضای باشگاه مشتریان
  5. تامین اضطراری قطعات مورد نیاز در صورت عدم موجودی
  6. رائه گارانتی برای قطعات
  7. تامین قطعات اصلی مورد نیاز مشتری برای اغلب برندهای لیفتراک از جمله انواع لیفتراک زوملاین ، لیفتراک چری ، استاکر و تجهیزات انبار ، لیفتراک هلی ، لیفتراک دوگانه سوز هلی ، لیفتراک سپاهان  ، لیفتراک برقی هلی ، لیفتراک دیزل سپاهان ، لیفتراک دوگانه سوز سپاهان ، لیفتراک برقی سپاهان ، لیفتراک سهند ، لیفتراک دیزل سهند ، لیفتراک دوگانه سوز سهند ، لیفتراک دیزل تویوتا ، لیفتراک دوگانه سوز تویوتا ، لیفتراک برقی تویوتا ، لیفتراک کوماتسو ، لیفتراک دیزل کوماتسو ، لیفتراک دوگانه سوز کوماتسو و سایر مارک های لیفتراک مانند لیفتراک هیوندا ، لیفتراک ماکسیمال ، لیفتراک هایستر ، لیفتراک دوو ، لیفتراک دوسان ،لیفتراک  نیسان ، لیفتراک آریا و …
  8. تامین انواع موتورهای PERKINS , MITSUBISHI ,  NISSAN , ISUZU (ایسوزو ، نیسان ، میتسوبیشی ، پرکینز ، زینچای ، ویچای پاور ، کوماتسو ، تویوتا) چگونه قطعات اصلی را از قطعات تقلبی شناسایی کنیم؟پیشرفت های روز افزون در جهان و چالش های اقتصادی بازار ایران، نوع محصولات، سلایق، افزایش قطعات غیر اصلی و تقلبی در بسته بندی های متفرقه با قیمت های پایین باعث شده است که اطمینان از استفاده و کیفیت قطعه اصلی همواره یکی از نگرانی های اصلی مشتریان باشد، لیکن در راستای حمایت از حقوق مشتریان، نوصیه می گردد، جهت اطمینان از دریافت قطعات اصلی، فقط به   عاملیت های مجاز شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه در سراسر کشور مراجعه فرمائید.

شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه واردکننده و ارائه دهنده انواع قطعات موتوری لیفتراک (دیزل، دوگانه سوز) و همچنین سایر ماشین آلات مانند لودر، بیل مکانیکی، اسکیدلودر، بابکت، مینی لودر، مینی لودر، مینی بیل، غلطک و غیره در سطح کشور عزیزمان ایران می باشد.
ارایه قطعات اورجینال و دارای ضمانت و گارانتی ازجمله وظایف این شرکت می باشد.

در ایران همواره گارانتی واقعی که کلیه قطعات و تجهیزات دستگاه را شامل شود و ورای همه این ها، نیاز مشتری را به طور کامل رفع کند قابل بحث بوده است.

گارانتی عبارت است از خدماتی که پس از فروش محصول و در جهت کسب رضایت مشتری و اطمینان مشتری از طرف فروشنده ارائه می شود.

نکته قابل توجه در باب گارانتی، عدم استفاده از قطعات برندهای متفرقه و استفاده از تجهیزات و قطعات کمپانی سازنده است زیرا این قطعات به خصوص در حوزه کاری قطعات لیفتراک توسط کمپانی مادر کاملا مهندسی شده اند.

تامین رضایت مشتری موضوعی نیست که بر اساس سلیقه ، تعارف ، روحیه یا حالات شخصی ما با آن برخورد شود ،جلب این رضایت فقط با تامین حقوق مشتری و رفتار منصفانه ما با او به دست خواهد آمد.

این خدمات برای شرکت کاسپین ماشین شامل: آموزش اپراتوری و نگهداری ، تحویل و راه اندازی دستگاه ، سرویس های دوره ای ، تعمیرات با کیفیت ، تهیه و توزیع قطعات یدکی با کیفیت و قیمت مناسب ، مستند سازی خدمات ارائه شده ، تضمین خدمات به نحوی که مشتری بیشترین ارزش از محصولات و خدماتی که دریافت نموده را احساس نماید .
تحقیقات نشان می دهد, در اغلب موارد خرابی و وجود اشکال در محصول امری اجتناب نا پذیر است ؛ اما می توان این خطا و اشکال در کالا را تبدیل به فرصتی در جهت رسیدن به میزان بالاتری از رضایت در مشتریان نمود .

شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه تنها شرکتی است که در مشتری مداری و جلب صد درصدی رضایت مشتری امکان تمدید گارانتی برای سال های آتی را فراهم آورده است.

مشتریان کاسپین ماشین میتوانند با پرداخت هزینه اندکی از دریای خدمات پس از فروش استفاده کنند.

منشور حقوق مشتری در شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه
در مورد دستگاه ها و قطعات و خدماتی که توسط شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه ارائه می گردد ، مطابق این منشور ، مشتری در زمــان
درخواست خدمات پس از فروش محق است :

  1. ضمانت (گارانتی ) دستگاه فروخته شده با قید مدت ، موارد مشمول ضمانت و ارائه کارت ضمانت به مشتری
  2. تعهد خدمات پس از فروش (وارانتی‌) برای دستگاه فروخته شده با قید مدت و شرایط ارائه خدمات به صورت رسمی و مکتوب به مشتری
  3. ارائه دفترچه راهنمای فارسی دستگاه و اطلاعات و آموزش کامل درباره کاربرد دستگاه ، نحوه کار ، نگهداری دستگاه و زمان انجام
  4. ویس ها در زمان خرید و تحویل دستگاه به مشتری
  5. شناسایی و حفاظت از اموال مشتری در مدتی که دستگاه در اختیار شرکت یا کارکنان مجاز شرکت جهت سرویس و یا تعمیر می باشد
  6. اعلام و درج دقیق وضعیت دستگاه و لوازم همراه آن ( طبق صورتجلسه تحویل کیت سرویس و صورتجلسه تحویل دستگاه )
  7. ارائه کد پیگیری به مشتری در زمان اعلام درخواست خدمات و یا قطعه یدکی و یا اعلام شکایت به واحد خدمات پس از فروش

بازدیدهای دوره ای در سراسر ایران

  1. مستند سازی اطلاعات دستگاه و اپراتور جهت ایجاد سابقه و مدیریت بهتر خدمات و کاهش هزینه نگهداری لیفتراک
  2. ارسال اکیپ تعمیرات و بازرسی فنی دستگاهها در بازه های زمانی و یا ساعت کار ۱۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ ، ۲۰۰۰ ساعت لیفتراک
  3. ارایه قطعات اورجینال مورد نیاز مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن
  4. پایش رضایت مندی مشتری ، ثبت شکایات و گزارش رفع مشکل
  5. قرار داد تعمیر نگهداری و همراهی با مشتری پس از اتمام دوره گارانتی

برخی مشتریان ما

با بیش از ۸ سال فعالیت گسترده در سراسر ایران عزیزمان خدمت رسانی می کنیم.
با افتخار لیست برخی از مشتریان خود را که در این سال ها با آن ها همکاری داشته ایم برای شما مخاطب عزیز به اشتراک می گذاریم.

دفتر مرکزی
  • تهران، خیابان قزوین، بعد از دو راهی قپان، خیابان حسینی، خیابان درویش، پلاک ۱۱۹
  • ۵۳۱۴۸ ۲۱ ۹۸+

  • شنبه تا چهارشنبه – ۸ الی ۱۷
    پنجشنبه ۸ الی ۱۲
خدمات پس از فروش
  • تـهران، بزرگراه آیت الله سعیدی، جنب متروی نعمت آباد، پلاک ۶۶۲

  • 26 88 88 55 21 98+
    ۲۷ ۸۸ ۸۸ ۵۵ ۲۱ ۹۸+
  • شنبه تا چهارشنبه – ۸ الی ۱۷
    پنجشنبه ۸ الی ۱۲

با تکمیل فرم زیر در کوتاهترین زمان پیش‌فاکتور دریافت کنید

در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید با شماره ۵۳۱۴۸ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

مرحله 1 از 3 - اطلاعات تماس

33%

کاسپین ماشین خاورمیانه
Close
Compare