عناوین مقاله

لیفتراک صفر و لیفتراک دست دوم
لیفتراک های صفر
لیفتراک های دست دوم

مزایا و معایب لیفتراک های صفر در مقابل لیفتراک دست دوم

انجام تحقیقات به خودی خود بسیار آسان است،تحقیقات از مشتریان سابق استفاده کننده لیفتراک مد نظر و تحقیقات در مورد خدمات پس از فروش و گارانتی لیفتراک و موجود بودن قطعات لیفتراک در بازار از عوامل موثر به شمار می آید .

منابع مختلفی برای کمک به شما در مقایسه لیفتراک صفر و لیفتراک دست دوم وجود دارند،در مورد لیفتراک صفر کار شما به مراتب راحت تر است.

زیرا نام لیفتراک،سال ساخت  یامدل لیفتراک،گارانتی لیفتراک،خدمات پس از فروش،مرجع فروش یا کارخانه تولید کننده و همه و همه بسیار روشن و واضح تر از یک لیفتراک دست دوم هستند که سوابق گذشته آن مبهم بوده

و سال ساخت آن هم با توجه به چند دست جابجا شدن ان ممکن از دچار تغیراتی شده باشد،دارای گارانتی واقعی نمی باشد، خدمات پس از فروش بر عهده خود خریدار هست که باید از بازار تهیه کند که اگر به دلیل تغییر و تحول بازار قطعات آن در بازار موجود نباشد خریدار دچار ضرر و زیان بسیار زیادی می شود کخ جبران ناپذیر خواهد بود.

کارآیی و اثربخشی هزینه عواملی است که باید هنگام جستجو لیفتراک مورد توجه قرار دهید.

انجام تحقیقات به خودی خود بسیار آسان است زیرا منابع متنوعی در دسترس است تا به شما در جستجوی لیفتراک صفربا مارک مشخص و با مدل روز ،گارانتی شرکتی، خدمات پس از فروش (که با توجه به تحریم بودن کشور در واردات لیفتراک و قطعات ، گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین گزینه های خرید از کارخانه ها  می باشد)  کمک کند .

البته هزینه ممکن است هنگام خرید لیفتراک محرک باشدو خریدار ها را به سمت لیفتراک دست دوم بیاورد .

لیفتراکی که قبلاً متعلق به مجموعه ای بوده  ممکن است 50٪ کمتر از یک لیفتراک جدید قیمت داشته باشد. اما آیا این قیمت پایین با هزینه های پنهانی که بسیار هم بالاهستند همراه است؟ (که قطعا همین طور هم هست ، زیرا پس از کار کردن با یک لیفتراک در طول چند سال آن هم به این صورت که متعلق به مجموعه خودتان نباشد قطعا آن لیفتراک نیاز به تعمیرات و اورحال اساسی دارد و اگر که اپراتور غیر حرفه ای  با آن کار کرده باشد و در مجموعه ای بوده باشد که به تعمیر و نگهداری اهمیتی نداده باشند که دیگر مشکل ها چند برابر می شود) .

تعداد خریدارن زیادی  بوده اند که پس از خرید یک لیفتراک دست دوم پس از یکسال با یک جمع بندی هزینه ها به این رسیده اند که با خرید لیفتراک دست دوم که به نظر خودشان هم در موردش تحقیق هم کرده بودند بالغ بر 3/2 هزینه لیفتراک دست دوم که خرید بودند را دوباره خرج تعمیراتش کرده اند .

لیفتراک های صفر:

مزایا : مدل های  لیفتراک صفر   مجهز به جدید ترین آپشن ها ی روز و جدید ترین نکات ایمنی ،بدون ساعت کارکرد (صفرکیلومتر)گارانتی شرکتی،خدمات پس از فروش (که با توجه به تحریم بودن کشور در واردات لیفتراک و قطعات ، گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین گزینه های خرید از کارخانه ها  می باشد)

توانایی خریدار به تعداد خرید کردن و یک شکل شدن تجهیزات که در تامین قطعات و خدمات برای خریدار بسیار مهم می باشد که کار را برای خریدار بسیار سهل و آسان می سازد
معایب : از تنها معایب لیفتراک صفر فقط می شود قیمت بالاتر آن نسب لیفتراک دست دوم نام برد.
به دلیل قیمت بالاتر لیفتراک صفر مردم تمایل دارند از خرید لیفتراک صفر فاصله بگیرند. با این وجود ، اگر سایر عوامل را در نظر بگیرید،بهترین سرمایه گذاری بشمار می رود.

عکس های لیفتراک های صفر : لیفتراک زوملاین – لیفتراک چری – لیفتراک زوملاین چری – لیفتراک کاسپین

لیفتراک های دست دوم

مزایا :مهمتر از همه و مهمترین چیز ، صرفه جویی در هزینه عامل اصلی است که خریدارن به فکر خرید لیفتراک دست دوم می افتند

. همانطور که قبلاً گفته شد ، یک لیفتراک دست دوم  می تواند تا 50٪  هزینه ها را پایین تر بیاورد .

معایب :درست مانند یک وسیله نقلیه استفاده شده ، لیفتراک استفاده شده( لیفتراک دست دوم) هم پس از چند سال استفاده دچار معایب می شود که بایستی فرد خریدار پس خرید آنهارا رفع نباید که بعضا هزینه های فو ق العاده زیادی هم رقم می خورد ،  که لیفتراک صفر این مشکل ها را  را نخواهد داشت.

اگر تصمیم به خرید لیفتراک دست دوم را دارید ، حتماً گزارش مفصلی درباره هرگونه مشکلات تعمیر و نگهداری قبلی را دریافت کنید. توجه کنید که مدت زمان استفاده از آن چقدر بوده است.

با این تفاصیر و با همه ی این سخت گیری ها در خرید اگر شرکت قبلی در تعمیر و نگهداری اصولی کار نکرده باشد و اپراتور مناسبی را برای دستگاه انتخاب نکرده باشد حتما هزینه ی بسیار زیادی در انتظارشما خواهد بود برای رفع ایراد هایی که پس از مدتی استفاده از دستگاه نمایان خواهد شد .

عکس های لیفتراک های دست دوم :
لیفترک دست دوم –  لیفتراک زوم لاین – لیفتراک چری – لیفتراک زوم لاین چری – لیفتراک کاسپین – لیفتراک تویوتا – لیفتراک کوماتسو – لیفتراک هیوندای – لیفتراک لینده – لیفتراک سهند – لیفتراک سپاهان – لیفتراک کاترپیلار – لیفتراک هایستر – لیفترام اشتیل – لیفتراک شانتویی – لیفتراک بائولی – لیفتراک ماکسیمال – لیفتراک دوو(دوسان) – لیفتراک سوسانگ – لیفتراک زوم لاین  دست دوم –  لیفتراک تویوتا دست دوم– لیفتراک کوماتسو دست دوم – لیفتراک هیوندای دست دوم  – لیفتراک دست دوم  لینده – لیفتراک سهند  دست دوم – لیفتراک دست دوم   سپاهان – لیفتراک کاترپیلار دست دوم  – لیفتراک هایستر دست دوم – لیفترام اشتیل دست دوم– لیفتراک شانتویی دست دوم – لیفتراک دوم بائولی دست– لیفتراک ماکسیمال دست دوم – لیفتراک  دوو(دوسان) دست دوم – لیفتراک سوسانگ دست دوم

لیفتراک زوم لاین – لیفتراک دست دوم زوم لاین– لیفتراک دست دوم

لیفتراک دست دوم زوم لاین با توجه به اینکه سالها توسط مشتریان و شرکت ما تست شده میتواند گزینه خوبی در میان تمام برند های لیفتراک باشد زیرا تا به اینجای کار در 15 سالی که شرکت کاسپین ماشین خاور میانه به عنوان تنها نمایندگی لیفتراک های زوملاین در ایران اقدام به فروش و نمایندگی (و الان هم تولید داخلی در کارخانه) کرده درصد بالایی از مشتریان ما که ازین برند استفاده کرده اند بصورت کامل اذعان به رضایت از این دستگاه ها دارند.

لیفتراک سپاهان – لیفتراک دست دوم سپاهان

لیفتراک سپاهان یکی دیگر از برند های لیفتراک که در ایران فعالیت میکند و با برند تجاری سپاهان کار میکند و تولیدات لودر نیز در تناژ های مختلف انجام میدهد شرکت کاسپین ماشین خاور میانه بصورت کامل از خدمات و تامین قطعات برندهای مختلف در ایران که برند سپاهان هم جزو آنهاست پشتیبانی میکند.

لیفتراک تویوتا –  لیفتراک دست دوم تویوتا

برند تویوتا در سال 1930 میلادی شروع به کارکرد و اولین لیفتراک این برند این در سال 1956 میلادی ساخته شد این لیفتراک توان بالابری یک تن بار را دارا بود

لیفتراک سهند – لیفتراک دست دوم سهند

لیفتراک سازی سهند برند تجاری تولیدات لیفتراک و ماشین آلاتی مانند یدک کش های برقی دوگانه سوز و دیزلی میباشد

لیفتراک کوماتسو – لیفتراک دست دوم کوماتسو

کوماتسو (به ژاپنی: コマツ) شرکت صنایع سنگین ژاپنی است، که به‌عنوان یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر، بیل مکانیکی و لودر در جهان شناخته می‌شود.

این شرکت، پس از کاترپیلار، بزرگترین شرکت در زمینه تولید ماشین‌آلات راه‌سازی و استخراج معادن در جهان، به‌شمار می‌آید. شرکت کوماتسو در سال ۱۹۱۷ در حومه شهر توکیو پایتخت ژاپن، بنیان گذاشته شد. در حال حاضر سهام این شرکت در بازار بورس توکیو دادوستد می‌شود و به‌عنوان جزئی از شاخص‌های نیکی ۲۲۵ و تاپیکس ۱۰۰ (که به ۱۰۰ شرکت برتر ژاپن اشاره دارد) محسوب می‌شود

لیفتراک کاترپیلار – لیفتراک دست دوم کاترپیلار

کاترپیلار (به انگلیسی: Caterpillar) شرکت صنایع سنگین آمریکایی است، که در زمینه طراحی و توسعه، مهندسی و ساخت، بازاریابی و فروش موتورهای درون‌سوز، ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین فعالیت می‌کند و به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده ماشین‌آلات عمرانی جهان شناخته می‌شود.

شرکت کاترپیلار در سال ۱۹۲۵ توسط بنجامین هولت و از ادغام شرکت تراکتورسازی سی.ال. بست با شرکت کارخانجات هولت، تأسیس گردید. این شرکت در سال ۲۰۱۸ در فهرست فرچون ۵۰۰ رتبه ۶۵ از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده و در فهرست فرچون جهانی ۵۰۰، رتبه ۲۳۸ از بزرگترین شرکت‌های جهان را به خود اختصاص داد.

دفتر مرکزی کاترپیلار در شهر پئوریا، ایلی‌نوی قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود و یکی از شرکت‌های شاخص اس اند پی ۵۰۰ و نیز میانگین صنعتی داو جونز به‌شمار می‌آید.کاترپیلار با برند CAT و رنگ زرد محصولاتش، شناخته می‌شود.

لیفتراک هایستر – لیفتراک دست دوم هایستر

Hyster یک شرکت تولیدی آمریکایی است که متخصص در لیفتراک و سایر تجهیزات انتقال مواد است. Hyster در سال 1929 به عنوان شرکت Willamette-Ersted در پورتلند ، اورگان تاسیس شد. این شرکت در سال 1989 توسط شرکت NACCO Industries، Inc. خریداری و بخشی از گروه دستکاری مواد NACCO شد. شرکت NACCO در سال 2012 فعالیت خود را با عنوان Hyster-Yale Material Handling، Inc. آغاز کرد و این محصول همچنان با نام تجاری Hyster به بازار عرضه می شود.

گفته می شود که نام “هیستر” از اصطلاحی است که معمولاً در اواخر قرن نوزدهم توسط کارگران در شمال غربی اقیانوس آرام استفاده می شد. هنگامی که یک بار از چوب آماده حمل و نقل بود ، یک چوب به “بالابر” فریاد می زند.

لیفتراک هیوندای – لیفتراک دست دوم هیوندای

Chung Ju-Yung شرکت مهندسی و ساخت Hyundai را در سال 1947 تأسیس کرد. شرکت موتور Hyundai بعداً در سال 1967 تأسیس شد و اولین مدل این شرکت یعنی Cortina در سال 1968 با همکاری شرکت Ford Motor منتشر شد. وقتی هیوندای می خواست ماشین شخصی خود را بسازد، آنها در فوریه 1974 جورج تورنبول ، مدیر عامل سابق آستین موریس در بریتانیا لیلند را استخدام کردند. او به نوبه خود 5 مهندس برتر بریتانیا را نیز استخدام كرد. آنها طراحی بدنه کنت بارنت ، مهندسین جان سیمپسون و ادوارد چاپمن ، جان کراستوایت سابق BRM به عنوان مهندس شاسی و پیتر اسلاتر به عنوان مهندس ارشد توسعه بودند. در سال 1975 ، پونی ، اولین اتومبیل کره جنوبی با یک ظاهر طراحی شده توسط جورجیو گیوجیارو از فناوری ItalDesign و پیشرانه ارائه شده توسط میتسوبیشی موتورز ژاپن عرضه شد. صادرات در سال بعد به اکوادور و به زودی پس از آن به کشورهای بنلوکس آغاز شد. هیوندای در سال 1982 وارد بازار انگلیس شد و 2993 دستگاه خودرو را در سال اول خود در آنجا فروخت.

لیفتراک هلی – لیفتراک دست دوم هلی

شرکت واردات و صادرات وسایل نقلیه صنعتی آنهویی هلی ، آموزشی ویبولیتین (“این شرکت”) یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت آنهویی هلی است ، با مسئولیت محدود سلف آن ، شرکت واردات و صادرات ماشین آلات آنهویی هلی ، با مسئولیت محدود ، در سال تاسیس شد. 10 فوریه 1998 ، با فعالیت اصلی خود در زمینه فروش صادرات وسایل نقلیه صنعتی: لیفتراک ، کامیون پشته ، کامیون دستی ، تراکتور ، کامیون پالت ، و قطعات و لوازم جانبی مرتبط با آن مشغول فعالیت بود.

لیفتراک آریا – لیفتراک دست دوم آریا

شرکت لیفتراک سازی آریا،محصولات را در کارخانه خود واقع در مشهد مقدس با برند آریا تولید و مونتاژ نموده است.

از محصولات شرکت لیفتراک سازی آریا میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تولید و مونتاژ انواع لیفتراک دیزل در تناژ 10الی 32تن
  • تولید و مونتاژ انواع تجهیزات جابجایی و بالابری داخل سالن شامل انواع ریچ تراک، استاکر، پالت تراک و جک پالت
  • تولید و مونتاژ انواع یدک‌کش های دیزل، گاز و بنزین و الکتریکی
  • تولید و مونتاژ انواع تجهیزات جابجایی و بالابری دارای کاربردهای خاص شامل انواع ریچ استاکر، ساید لودر، لیفتراک تلسکوپی و لیفتراک ضد انفجار

لیفتراک لینده– لیفتراک دست دوم لینده

لینده، (به آلمانی: Linde) شرکت بین‌المللی تولیدکننده گازهای صنعتی و ارائه‌دهنده خدمات لجستیکی و مهندسی می‌باشد، که در سال ۱۸۷۹ توسط کارل فون لینده در آلمان تأسیس شد.

این شرکت، بزرگترین تولیدکننده گازهای صنعتی در جهان می‌باشد.سهام گروه لینده، در تمامی بازارهای بورس اوراق بهادار موجود در آلمان، از جمله بورس فرانکفورت، معامله می‌شود. این شرکت همچنین در فهرست بازار بورس زوریخ ذکر شده‌است. شرکت لینده، با توجه به میزان قیمت سهام، در فهرست ۳۰ شرکت اول شاخص دکس، قرار گرفته‌است.
وکیل
دفتر مرکزی گروه لینده، در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد و دفتر بین‌المللی آن نیز، در شهر ساری، انگلستان مستقر می‌باشد.

لیفتراک سوسانگ – لیفتراک دست دوم لیفتراک سوسانگ

لیفتراک های سوسانگ یک برند چینی است که فعالیت خود را از سال 1973 در زمینه ساخت ماشین آلات انتقال مواد شروع کرده است و بیشتر تولیدات این کارخانه بصورت برقی ارائه میشود

لیفتراک دوو(دوسان) – لیفتراک دست دوم دوو(دوسان)

گروه Doosan (کره ای: 두산 그룹؛ Hanja: 斗 山 그룹) یک شرکت کنگلومرا کره جنوبی است. در سال 2009 ، این شرکت 471 ام در Fortune Global 500 قرار گرفت. این شرکت از سال 2007 در شرکت های فوربس جهانی 2000 گنجانده شده است. این شرکت مادر Škoda Power است. Doosan در اکتبر 2009 در فهرست “40 شرکت برتر جهان 2009” در BusinessWeek ، مجله اقتصاد ایالات متحده قرار گرفت.